Jul 13, 2009

Sunway Pyramid

Memang sibuk betul minggu lepas, takper.. sambung lagi pasal citer kami ke kl.... Ok, kali ni kami serbu sunway pyramid plak... kononnyer nak tunjuk lion besar kat tasya... (padahal mamanya gedik2 nak pergi..hehehhee... ;)

Sampai2, terasa ada bau wangi wangi jer.... bau donut ler..... so, kami ke jco... oklah takder la ramai sgt org.. beli donut n kopi blended nyer... sedap gak kopi2 nyer.. cuma donut, r
asanya tekak saya ni lagi suka big apple donut.. j.co ni manis lagi, krispy kreme lagi la berganda2 manis... eee.. boleh kena kencing manis...


donut kami

tengoklah tasya posing
ni masa tasya main surfing board contest... abis main terus ajak dia amik gambo kat tempat ni...
turn mama posing

tasya duk main... budak ni pantang jumpa belon yer...

main ngan faris adib.....





sempat snap dr kereta
.............

4 comments:

zetty said...

mr president is so cute..... ;)

i pun suka big apple donut dr jco.....

JuJue said...

sedap nyer donut.

re: tiket murah ada..pi la hari rabu. RM5 jer. kalo tgk kat sungai petani kan..murah je. tapi tiap2 kali tgk kat gurney plaza mmg mahai sket..sbb byk plak dia nyer tex lahh fee lahh..nyampah.
lagipon, takyah la gatai pungkok tgk yg 3D..sama jerrrr...rogi duit!

Anonymous said...

he he he

NaDiaH SiDeK said...

amboi2 tasya...pandai posing dh la ni. isy..jeles tul la ngn kak dora sekeluarga..asyik berjalan je. big apple donut mmg sedap. yummy!