Jun 11, 2009

Crystal Mosque, Kuala Terengganu Malaysia

--------------

Punyalah lama mama nak upload entry pasal tmn tamadun islam n masjid kristal ni, so kalini mama buat 2 part. Gambar2 ni kami amik masa ke Terengganu bln lepas....

Part 1 pasal masjid kristal dulu....

This mosque is huge and it’s actually made with glass... Cantik sangat...

Welcome to Taman Tamadun Islam (Islamic Edutainment Park)
Don't know the name of this building... hentam sajalah...

Mi familia... Notice tak there’s a phrase behind us - “Allah Peliharakan Terengganu”

Masjid Kristal
tasya posed...
view inside the mosque




Me posed in front of the mosque... Masa ni cuaca panas sgt... Ghupa2nya nak ujan... lepas tu tetiba jer mendung... tapi belum ujan... kami pun cepat2 posing sebelum ujan turun...

tasya masa ni teringin sgt nak berkawan ngan geng2 budak tadika pengkalan chepa... jauh betul dorg berjalan.... Sempatla berkawan ngan 2, 3 org pastu cikgu panggil dah budak2 tu, tinggalla dia sorang.
tasya duk main2 air kat kawasan tmn ni...

mama n bb dah sunburn duk kt 4 hari....


------------------------------

3 comments:

Mummy Nini said...

Cantik nya Masjid nie.. Kristal plak tu.. kalo buat Photoshoot kawin kat sini mesti meletop...

theadams said...

Cantik Masjid Kristal ni kan..

dora said...

memang cantik... kalau dtg ke semenanjung, singgahla ke sini lyn...
kakak pun bila balik m'sia, patut arrange cuti2 m'sia kat terengganu ni... tapi jgn time monsoon laa...