Feb 8, 2011

Straits Quay Penang



Lepas sesi makan- makan kat Tari Cafe, terasa mcm nak ronda2 kat Straits Quay Mall plak... kebetulan dah dekat kawasan tu kan...
masa kami sampai ramai sgt org.... kedai tak byk bukak lagi pun...
kami cuma makan- makan angin sebb kat situ angin sepoi sepoi bahasa.. hehhehehe
cantik tau kawasan ni....
kawasan ni byk pub dll... memang khas utk foreigners kan...


baru sampai


tasya yg suka naik atas stage...

sesi posing posing.. hehehe







ngaum..... ^_^
jalan- jalan lagi

cantikkan





kat dalam, budak ni pantang nampak tangga, terus nak berlari sakan..

excited nampak nama dia.. ;)

nanti nak kena pegi lagi ni.. sebb nanti Delicious Cafe nak bukak kat sini... yeay!!!
kedai brg2 kek/cupcakes Sugar, pun ada kat sini.. tapi sebb dah sampai lewat, kedai dah tutup...
http://love-a-cupcake.blogspot.com/2010/12/presenting-to-you-sugar-straits-quay.html

so, datanglah beramai- ramai:
Straits Quay Mall
Jalan Seri Tg Pinang
Seri Tanjung Pinang, 10470 Tanjong Bungah, Penang

2 comments:

lynn said...

wow.. cantik la kawasan ni.... nanti kena pergi jugak la sini...
gambar u ambik pun cantik :)

Bitt2 said...

banyaknya tanglung...cantik...belum pernah jejak kaki penang masa besau2 nih hhehe